בטוח ולנעול תיבת עבור בית משרד עסקים מלון, ארון כספת אבטחת בית אלקטרוני בטוח, בטוח ולנעול תיבת עם לוח
  • משופץ

בטוח ולנעול תיבת עבור בית משרד עסקים מלון, ארון כספת אבטחת בית אלקטרוני בטוח, בטוח ולנעול תיבת עם לוח

ILS 1.67

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

חזק ומאובטח : את כספת הוא עשוי מחוזק מוצק פלדת קיר בנייה. אבטחת דלת נעילת ברגים & קורוזיה & כתם עמיד אבקת מעיל גימור שומר את זרוק תיבת בטוח. עשוי מאוד אלומיניום סגסוגת פלדה, חוזק גבוה, קשיחות גבוהה, אבטחה כפולה פלדת דלת נעילת ברגים & קורוזיה & כתם עמיד אבקת מעיל גימור שומר את זרוק תיבת בטוח. תיבת המסמכים הבטוחה לאש מעניקה לך גישה אישית קלה לחפצי הערך שלך באמצעות פונקציית העקיפה המכנית. תיבת הנעילה הבטוחה כוללת שני מפתחות לגישה ידנית. *קל לשימוש והתקנה הרכבה אותו בארון, מדף או ארון מתחת לרצפה. *שירות לקוחות באיכות גבוהה ואתה גם לקבל טיפול שירות לקוחות באיכות גבוהה שלנו כאשר אתה קונה. אם יש לך שאלות על המוצר, או אם יש כל בעיה כאשר המוצר מגיע, אנא פנה אלינו, אנחנו נהיה בתוך 12 שעות להשיב לך. (. - ) תיבת כספת ומנעול מפוארת! (. אנו מציעים קו מקיף של מוצרים במגוון רחב של גדלים כדי לספק אבטחה שמתאים עם אורח החיים שלך.- נעל את חפצי הערך שלך בבטחה בכספת שלנו. אשר יכול להכיל מגוון רחב של מוצרים, כולל אקדח, דרכון, כסף מזומן, תכשיטי וכו'. בין אם לצאת למסע ארוך או ללכת לעבודה כל היום.——————☆☆☆☆☆מפרט : שם : בית בטוחחומר : נמוך פחמן צפיפות גבוהה סגסוגת פלדהסוג של בטוח : כספותהתקנה : ממוקם / קבועיישום : בית / משרד / חשבונאותמוצר יתרונות : אבטחה : כאשר את סיסמא (טביעת אצבע) הוא נכנס באופן שגוי 3 פעמים ברציפות, או לאחר קבלת רטט חמור, אזעקה יונפק.פריטים יכול להיות ממוקם : אלקטרוני דיגיטלי, מזומנים, תכשיטים, חומרים, פריטים פרטיים, וכו'.אנו מבטיחים ומבטיחים את שירות הלקוחות הטוב ביותר על ידי מתן מענה לכל שאלה, דאגותהחבילה כוללת : כספת 1 ☆☆☆☆☆ ☆☆☆☆☆ [פוקוס על חוויית משתמש] אם אתה צריך יותר סגנון, לחפש "כספת" בחנות שלנו. אם אתה אוהב את המוצרים שלנו, אל תהסס לבצע הזמנה.* יש לנו צוות שירות לקוחות חזק כדי להבטיח את שביעות רצון לקוחות! אם יש לך בעיות במהלך שימוש, אנא פנה אלינו. אנו נחזור אליך תוך 12 שעות.

Name:
Home safe
Material:
low carbon high density alloy steel
Type of safe:
safes
Installation:
placed / fixed
Application:
Home / Office / Accounting
Product advantages:
Security:
When the password (fingerprint) is entered incorrectly 3 times in succession, or after receiving severe vibration, an alarm will be issued.
Items can be placed:
electronic digital, cash, jewelry, materials, private items, etc.
We promise and guarantee the best customer service by providing a response to any questions, concerns:
Package includes:
1 x Safe Box
—————— ☆☆☆☆☆ ——————:
☆☆☆☆☆ [Focus on user experience] ☆☆☆☆☆:
➤ If you need more style, search for Safe Box in our shop.:
➤ If you like our products, feel free to place an order.:
➤ We have a strong customer service team to ensure customer satisfaction! If you have any problems during use, please contact us. We will get back to you within 12 hours. :