1/4 אינץ 5 יחידות אינדקס הפיכת כלי מחזיק עם קרביד מוסיף סט כרסום מוסיף תדר מהפך
  • משופץ

1/4 אינץ 5 יחידות אינדקס הפיכת כלי מחזיק עם קרביד מוסיף סט כרסום מוסיף תדר מהפך

ILS 56.90

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מתאים לעיבוד עדין פלדה פליז נחושת ופלסטיק. משתמש : המוצר הוא מתאים כללי עיבוד מחרטה, חצי אוטומטי ואוטומטי מחרטה,. פלנר של גלילי, סוף פנים, פנימי נשא, חוט, שטוח,צעדים, חריצים, חיתוך ותהליכי עיבוד אחרים. הקצה עשוי קרביד,לא קל לשבור, שימוש עמיד, חשוב הולם עבור המכשיר שלך. אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו יהיה לספק את הסחורה לך בהקדם האפשרי, את לוגיסטיקה מהירות הוא מהיר יותר מאשר באתר. מפרט : חומר : קרבידשנק רוחב : 1/4 אינץשנק אורך : 2 אינץחבילה כללה : 2 איקס סגנון "א" כלי מפנה (לסיבוב, פונה, משעמם, ושיפוע)2 איקס סגנון "ב" כלי מפנה (לסיבוב, פונה, משעמם, ולזוויות עופרת)1 איקס סגנון "ה" כלי מפנה (לסיבוב, פונה, משעמם, חיתוך, ו-חריץ וי)1 איקס מפתח משושה 5 איקס בורג החלפה לאביזרים יש קשיחות טובה וחיי שירות ארוכים, מה שמפחית את עלות השימוש של המשתמש של הכלי. לסביבות עיבוד מעשיות ושונות, אפילו בסביבות קשות מאוד, כמו ברזל יצוק, יש מאפיינים טובים.אנא אל תהסס לפנות אלינו אם יש לך שאלות, אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך את השירות הטוב ביותר. החברה שלנו יהיה לספק את הסחורה לך בהקדם האפשרי, את לוגיסטיקה מהירות הוא מהיר יותר מאשר באתר.

Material:
Carbide
Shank width:
1/4 Inch
Shank length:
2 Inch
Package Included:
2 x Style A turning tool (for turning, facing, boring, and chamfering):
2 x Style B turning tool (for turning, facing, boring, and for lead angles):
1 x Style E turning tool (for turning, facing, boring, chamfering, threading, and V-grooving):
1 x Hex wrench:
5 x Replacement screw:
The accessories have good rigidity and long service life, which reduces the use cost of the user of the tool. Practical and various processing environments, even in very harsh environments, such as cast iron, have good characteristics.:
Please feel free to contact us if you have any questions, we will do our best to provide you with the best service. Our company will deliver the goods to you as soon as possible, the logistics speed is faster than website. :