6 גיליון חמניות דייזי דפוס נייל אמנות מדבקות,מדבקות ציפורניים,מעודן נייל מדבקות לנשים בנות עשה זאת בעצמך
  • משופץ

6 גיליון חמניות דייזי דפוס נייל אמנות מדבקות,מדבקות ציפורניים,מעודן נייל מדבקות לנשים בנות עשה זאת בעצמך

ILS 1.00

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עצמי דבק עיצוב, זה יכול להיות התקלף ישירות ומחובר לציפורניים ללא שריה במים, קל לשימוש. נייל מדבקות עשויים ידידותית לסביבה חומרים, שאינו רעיל, לא מוגבל לכל נייל סגנון, אתה יכול להשתמש בו בבטחה (אפילו בהריון נשים). 6 גיליון של נייל אמנות מדבקת זמינים לשימוש, לספק לך עם מגוון רחב של אפשרויות, לפגוש שלך נייל עשה זאת בעצמך הצרכים. דרך פשוטה כדי לקשט ציפורניים, ציפורניים, אולטרה סגול ג ' ל ציפורניים או ציפורניים מלאכותיות. אלגנטי ואופנתי דפוסים יגרום הציפורניים שלך נראה יותר מקסים ויפה. עושה אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך עם המשפחה או החברים שלך, זה יכול להיות גם מתנה נהדרת עבור יקיריכם או חברים. עצמי דבק עיצוב, זה יכול להיות התקלף ישירות ומחובר לציפורניים ללא שריה במים, קל לשימוש. נייל מדבקות עשויים ידידותית לסביבה חומרים, שאינו רעיל, לא מוגבל לכל נייל סגנון, אתה יכול להשתמש בו בבטחה (אפילו בהריון נשים). 6 גיליון של נייל אמנות מדבקת זמינים לשימוש, לספק לך עם מגוון רחב של אפשרויות, לפגוש שלך נייל עשה זאת בעצמך הצרכים. דרך פשוטה כדי לקשט ציפורניים, ציפורניים, אולטרה סגול ג ' ל ציפורניים או ציפורניים מלאכותיות. אלגנטי ואופנתי דפוסים יגרום הציפורניים שלך נראה יותר מקסים ויפה. עושה אמנות ציפורן עשה זאת בעצמך עם המשפחה או החברים שלך, זה יכול להיות גם מתנה נהדרת עבור יקיריכם או חברים. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : נייל ארט מדבקכמות : 1 סט / 6 סדיניםגיליון אחד גודל : כ. 9.5 איקס 6.5 סנטימטר / 3.7 איקס 2.6 תכונות מוצר : 1. מאוד מתאים טבעי נייל קישוט, גם יכול לשמש עבור טלפונים ניידים, גוף אמנות, יום הולדת מתנות, וכו'. פשוט בחר את העיצוב שאתה אוהב, ואז השתמש בפינצטה כדי לקלף אותו ולהדביק אותו על הציפורניים שלך. קל לשימוש.2. את מדבקות כולל חמניות וקטן דייזי דפוסים, את גודל הוא נכון, יכול טוב יותר לקשט את הציפורניים שלך.רשימת חבילה : 6 גיליון של מדבקה הערה : 1. בבקשה לאפשר שגיאה קלה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך.2. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Nail Art Sticker
Quantity:
1 Set / 6 Sheet
Single Sheet Size:
Approx. 9.5 x 6.5cm / 3.7 x 2.6in
Product Features:
1. Very suitable for natural nail decoration, also can be used for mobile phones, body art, birthday gifts, etc. Just choose the design you like, then use tweezers to peel it off and stick it on your nails. Easy to use.:
2. The stickers include sunflower and small daisy patterns, the size is right, can better decorate your nails.:
Package List:
6 x Sheet of Sticker
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.