בוהק 42 סטים 10x5 ממ כסף/זהב/אקדח-שחור/עתיק ברונזה מתכת כובע ראש שטוח כובע חבית מסמרות בורג אחורי חתיכים
  • משופץ

בוהק 42 סטים 10x5 ממ כסף/זהב/אקדח-שחור/עתיק ברונזה מתכת כובע ראש שטוח כובע חבית מסמרות בורג אחורי חתיכים

ILS 3.00

במלאי
זמין להזמנה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ראשית, הפוך חור עם אגרוף החור שלנו במקום שאתה רוצה; שנית, תוקע את החתיכים דרך החור; לבסוף, תקן את הברגים והברגים עם המברג וההתקנה מסתיימת. ראשית, הפוך חור עם אגרוף החור שלנו במקום שאתה רוצה; שנית, תוקע את החתיכים דרך החור; לבסוף, תקן את הברגים והברגים עם המברג וההתקנה מסתיימת. ※ פריטים קטנים כללו, אנא הרחק מילדים קטנים כדי להימנע מבליעה. זו מתנה טובה לאוהבי מלאכה ומתחילים. גובה הרבעה הוא בערך 5 מ"מ (13/64 ") וקוטר בסיס הרבעה הוא בערך 10 מ"מ (13/32"), מתאים לרוב גודל המלאכה. זו מתנה טובה לאוהבי מלאכה ומתחילים. ★ 【קישוט מושלם】 : אם אתה רוצה לעצב עור, בד או חומרים אחרים כדי להפוך אותם למיוחדים ומושכי עין אז חתיכות החבית שלנו הם מה שאתה צריך. Studs חתיכים אלה עשויים מחומר סגסוגת איכותי, עמידות בפני קורוזיה, עמידה, חלק בצבע, גמישות נחמדה ומשקל קל. גודל הרבעה הוא 10x5 מ"מ.★ 【חבילה כלולה】 : תקבלו 42 יחידות בסך הכל בביצועים חבית זה עם ערכת מגוון ברגים, שהם 10 חתיכות כסף, 10 מנות זהב, חתיכות שחורות של 10 מנות, 10 מנות עתיקות ברונזה עתיקות עם מברג פיליפס 1 PC ואגרוף חור עגול 3 מ"מ 3 מ"מ. כלי ההתקנה הכלולים יכולים לעזור לך להתקין ולהסיר את החתיכים בקלות ובמהירות, ולחסוך את הזמן והמאמץ שלך. הוא מגיע בארבעה צבעים בהירים קלאסיים, עם ציפוי מבריק עדין וטיפול במשטח טוב, נגיעה חלקה ללא כל קורות, מסנוורים ונוצצים, שהיא הבחירה המושלמת לקישוט. החבילה כלולה : 10x5 מ"מ חתיכות כסף עם ברגים 10 יחידות 10x5 מ"מ חתיכות זהב עם ברגים 10 יחידות 10x5 מ"מ חתיכות שחורות עם ברגים 10 יחידות 10x5 מ"מ חתיכות ברונזה עתיקות עם ברגים -10 יחידים מברג פיליפס 1 pc 3 מ"מ אגרוף חור 1 pc סך הכל : 42 יחידות  הערה : ※ הצבע בפועל יהיה שונה במקצת מהתמונה בגלל התצוגה השונה. ★ 【קל להתקנה】 : מסמרות ברגים אלה פשוטות להתקנה. כלי ההתקנה הכלולים יכולים לעזור לך להתקין ולהסיר את החתיכים בקלות ובמהירות, ולחסוך את הזמן והמאמץ שלך. ★ 【【איכות גבוהה】 : דוקרני חתיכות ראש שטוחים אלה עשויים מחומר סגסוגת איכותי, המוצגים עם שחיקה מעולה ועמידות בפני קורוזיה, קל משקל, גמיש, חזק ועמיד, לא קל לעיוות או חלודה, ומבטיח חיי שירות ארוכים. ★ 【【איכות גבוהה】 : דוקרני חתיכות ראש שטוחים אלה עשויים מחומר סגסוגת איכותי, המוצגים עם שחיקה מעולה ועמידות בפני קורוזיה, קל משקל, גמיש, חזק ועמיד, לא קל לעיוות או חלודה, ומבטיח חיי שירות ארוכים. ✔ משמש בדרך כלל לארנקים, חגורות, תיקים, כובעים, בגדים, תיק יד ואומנויות או אביזרים אחרים, מה שהופך את המלאכה שלך להיראות מיוחדת וייחודית. ✔ פשוט לשימוש, פשוט הכינו חור ותקעו את החתיכים דרך החור, ואז הדקו את החתיכים והברגים בעזרת המברג. ※ מדידה ידנית, אנא אפשר שגיאות קלות בגודל. גודל הרבעה הוא 10x5 מ"מ. ★ 【יישום רחב】 : אידיאלי לפרויקט מלאכה של DIY עבור : ארנקים, חגורות, תיקים, כובעים, בגדים, תיק יד ואומנויות או אביזרים אחרים, מה שהופך את המלאכה שלך להיראות מיוחדת וייחודית.

➤ Product Type:
screw back rivets assortment kit
➤ Material:
alloy
➤ Size:
stud height:
5mm (13/64)
stud base diameter:
10mm (13/32)
➤ Color:
silver, gold, gun black, antique bronze
➤ Quantity:
42pcs
Why Choose Us:
✔ Sufficient quantities and various colors of studs with screws are enough for your daily DIY crafting use, provide you with more options for decoration.:
✔ The included installation tools can help you install and remove the studs easily and quickly, saving your time and effort.:
✔ These studs are made of high quality alloy material, corrosion resistance, durable, smooth in color, nice flexibility and lightweight.:
✔ Simple to use, just make a hole and poke the studs through the hole, then tighten the studs and screws with screwdriver.:
✔ Commonly used for purses, belts, bags, hats, clothes, handbag, and other arts or accessories, making your crafts look special and unique.:
Package Included:
10x5mm silver studs with screws :
10pcs
10x5mm gold studs with screws :
10pcs
10x5mm gun black studs with screws :
10pcs
10x5mm antique bronze studs with screws :
10pcs
phillips screwdriver :
1pc
3mm hole punch :
1pc
Total:
42pcs
➤ Note:
※ The actual color will be slightly different from the picture due to the different display.:
※ Manual measurement, please allow slight errors on size.:
※ Small items included, please keep away from little kids to avoid swallowing.: